FONTOSA weboldal jelenleg fejlesztés alatt van! Addig is hívj minket: +36 30 080 6400

Ügyintézés

Az alábbi űrlap kitöltésével tudod elindítani az egyes kishajós ügyintézési folyamatokat.

Jelenleg a következő ügytípusokat támogatjuk:

  • Hajóátírás (adásvétel esetén)
  • Üzembehelyezés (új hajó vásárlásakor)
  • Üzembehelyezés (honosítási eljárás)
  • Kishajó szemle ügyintézés
  • Hiányzó okmány pótlása (pl. elveszett hajólevél)
  • Hajózási engedély

Ha ettől eltérő ügyet szeretnél indítani kérlek írj nekünk az [email protected] email címre.

Kérjük, hogy az űrlap kitöltése során az elérhetőségeid figyelmesen add meg!

Adatbekérő - Ügyintézés

Hajó adatai

Kishajó szemle

A kishajó szemle pontos helyszínét és időpontját később egyeztetjük.

Az egyedi szemleidőpontra vonatkozó kérelmeket a Hatóság esetileg bírálja el. A kérelem benyújtása nem garantálja az egyedi szemleidőpont elfogadását, ezáltal a szemle választott időpontban történő megtartását.

Elektromos felülvizsgálat

Kapcsolattartás

Dokumentumok

Szükséges dokumentumok

  • Hajólevél

Szükséges dokumentumok

  • Adásvételi szerződés
  • Hajólevél
  • Cégkivonat (céges eladó/vevő esetén)
  • Aláírási címpéldány (céges eladó/vevő esetén)

Szükséges dokumentumok

  • Adásvételi szerződés
  • Számla (új hajó esetén)
  • CE (motor és hajó)
  • Cégkivonat (céges vásárlás esetén)
  • Aláírási címpéldány (céges vásárlás esetén)

Szükséges dokumentumok

Szükséges dokumentumok

Számlázási adatok

A beérkező dokumentumok ellenőrzését követően a fizetendő díjakról és költségekről részletes ajánlatot készítünk. Az ajánlat elfogadásáig nincs fizetési kötelezettség.